Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego HORNET
Informacja o firmie HORNET
Sklep internetowy działający pod adresem http://it.shop.pl prowadzony jest przez: Hornet Przemysław Horodyski e-mail zamowienia@it.shop.pl, nr telefonu 713184207, z siedzibą: ul. Chabrowa 22, 55-220 Jelcz-Laskowice,
Nr NIP:912-177-90-56, nr Regon: 021039626. Zwany dalej Hornet Przemysław Horodyski lub Sprzedawcą.
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu Hornet.com.pl są przetwarzane przez Hornet Przemysław Horodyski.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- realizacji umowy
- jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep http://it.shop.pl
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie http://it.shop.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).
- W sklepie internetowym stosowane są następujące kategorie cenowe:
- Cena brutto - standardowa cena detaliczna sprzedaży oferowanych towarów i usług
- Cena internetowa - cena obowiązująca przy sprzedaży przez sklep internetowy http://it.shop.pl
- Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 1%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za pośrednictwem systemów płatności on-line DotPay, kartą płatniczą, kartą płatniczą w oddziale.
- Ceny w sklepie stacjonarnym Hornet mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.
Podatkowa Dokumentacja Zakupów
- Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym http://it.shop.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru- nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy z podaniem nazwy firmy prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.
- Zgodnie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej wysłanej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji lub w formularzu zamówienia. Za moment otrzymania faktury przez Kupującego uznaje się moment otwarcia korespondencji elektronicznej z załączoną fakturą.
Zamówienia
- Sklep internetowy http://it.shop.pl umożliwia Klientom:
- składanie zamówień dotyczących towarów dostępnych w ramach sklepu internetowego i zawierania umów kupna/sprzedaży towarów na odległość
- uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym oraz w sklepie stacjonarnym sprzedaży HORNET.
- Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie http://it.shop.pl kierowane przez Hornet.com.pl do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę http://it.shop.pl . Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
- Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu poprzez kontakt telefoniczny: +48 71318402, Wiadomości wysyłane pod zamówieniem lub pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@it.shop.pl
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
- Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu "Potwierdzenie realizacji", a w przypadku gdy wybrano sposób zapłaty opcję Przedpłata przelew lub Płatność on-line Dotpay za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie płatności na wskazane przez sprzedawcę konto..
- Z przyczyn leżących po stronie przewoźnika maksymalna kwota pobrania (zapłaty gotówkowej) wynosi 5000 PLN. Sposób zapłaty różnicy zostanie ustalony indywidualnie z klientem.
- Sklep http://it.shop.pl nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Zamówienia w liczbie większej niż dwie sztuki mogą zostać anulowane lub zrealizowane na warunkach, jakie zaproponuje obsługa sklepu.
Czas realizacji zamówienia
- Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych.
- W razie braku możliwości realizacji zamówienia w zakreślonym terminie Sprzedający poinformuje o tym fakcie Klienta proponując nowy termin realizacji. Do Klienta należy wybór m.in. akceptacja nowego terminu lub odstąpienie od umowy.
- Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 17:00 obsługujemy jeszcze tego samego dnia, gdy pozwalają na to wystarczające stany magazynowe.
Dostawa
- Towar zamówiony w sklepie internetowym http://it.shop.pl dostarczany jest za pośrednictwem przewoźnika firmy kurierskiej UPS, DHL lub InPost (Paczkomaty).
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- Czas realizacji zamówienia - kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki,
- Czas dostawy - zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
- Na każdej stronie o produkcie (karcie produktu) podany jest aktualny stan magazynowy towaru, a także informacja o przewidywanym czasie realizacji zamówienia gdy odbiega on od standardowego czasu realizacji zamówienia. Czas ten nie obejmuje czasu kompletowania zamówienia i liczony jest od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi lub operatorowi pocztowemu do momentu doręczenia.
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem.
Sposoby płatności
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:
- W formie przedpłaty - przed wydaniem towaru klientowi:
- Przedpłata przelew - przelew na rachunek bankowy Hornet Przemysław Horodyski:
Hornet Przemysław Horodyski
ul. Chabrowa 22
55-220 Jelcz-Laskowice
Bank Credit Agricole Bank Polska S.A.
nr rachunku: 06194010763092731100000000 - Kartą kredytową.
- Płatności on-line DotPay - usługi e-transferu i innych płatności elektronicznych i telefonem komórkowym w tym także płatności gotówkowych.
- W systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu lub leasingu realizowana przy współpracy SygmaBank i Credit Agricole Bank.
- Przedpłata przelew - przelew na rachunek bankowy Hornet Przemysław Horodyski:
- W momencie odbioru towaru:
- Za pobraniem - gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
- Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu Hornet Przemysław Horodyski lub w jednym z oddziałów sprzedaży Hornet.
- W formie przedpłaty - przed wydaniem towaru klientowi:
- Szczegóły płatności i warunki dostawy określono w dokumenach: płatności, i zasady wysyłki.
- Hornet Przemysław Horodyski może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Hornet Przemysłw Horodyski jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami.
Zwrot towaru przez konsumenta
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
- Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:
- otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych
- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Większość produktów posiada elementy ochronne takie jak folie w miejscach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmowania ich przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
- W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia Zwrotu Towaru, umowę kupna/sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
- Prawo odstąpienia od umowy, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.
- Hornet Przemysław Horodyski nie stosuje polityki towarów zastępczych.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) rzeczy do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Uprawnienia i obowiązki określone w pkt 54-64 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
- Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać na adres z dowodu zakupu. Przesłanie wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu przyśpieszy znacząco czas procesowania zwrotu.
- Formularz zwrotu towaru dostępny jest pod linkiem Formularz zwrotu towaru.
Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem
sklepu internetowego IT.Shop.pl
- Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Hornet Przemysław Horodyski Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
- Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Hornet Przemysław Horodyski wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji.
- W przypadku gdy numer reklamacji nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
- Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem reklamacji.
- Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ).
- Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.
- Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.
- Należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Hornet Przemysław Horodyski i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży lub oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta) gwarancyjny lub dowód zakupu. W przypadku ich braku Hornet Przemysław Horodyski rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w Hornet Przemysław Horodyski.
- Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.
- W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Hornet Przemysław Horodyski, obsługa serwisu przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy".
- Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:
- Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika UPS i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu Hornet.com.pl,
- Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany na koszt Hornet Przemysław Horodyski, o ile zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne.
- Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej.
- Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Hornet Przemysław Horodyski wzywa klienta na piśmie do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie terminu, Hornet Przemysław Horodyski jest uprawniony do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki w miejscowości jego przechowywania za każdy 1m2 zajętej przez towar powierzchni magazynowej. Opłata naliczana jest proporcjonalnie do liczby dni przechowywania towaru.
Serwis
- Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres: Hornet Przemysław Horodyski, ul. Chabrowa 22,55-220 Jelcz-Laskowice
- Kontakt z serwisem: 71 318 42 07
Warunki techniczne
- Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz.1204 z późn.zm.) informujemy, że aby móc korzystać z zakupów w sklepie internetowym ProLine.pl urządzenie komputerowe Klienta i oprogramowanie powinny spełniać następujące wymagania:
- Dla urządzeń typu desktop - komputery stacjonarne i laptopy:
- System Operacyjny Windows XP z SP3 lub nowszy lub
- system OS X 10.9 lub nowszy
- Internet Explorer w wersji 10 lub nowszy z włączoną obsługą JavaScript i Cookies lub
- Mozilla Firefox w wersji 34 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies lub
- Google Chrome w wersji 39 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies,
- minimalna rozdzielczość ekranu 1280x720 pikseli,
- minimalna głębia kolorów High color 16-bit (zalecana True color 24-bit lub większa).
- Dla urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet:
- Dowolne urządzenie z systemem Android 4.1.2 Jelly Bean, Windows Phone 8 i iOS 7, lub nowsze pozwalające na uruchomienie jednej z poniższych przeglądarek internetowych:
- Internet Explorer w wersji 11 lub nowszy z włączoną obsługą JavaScript i Cookies lub
- Google Chrome w wersji 39 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i Cookies,
- minimalna rozdzielczość ekranu 480x800 pikseli,
- zalecana głębia kolorów True color 24-bit.
- Dla urządzeń typu desktop - komputery stacjonarne i laptopy:
- Kupujący informowany jest że strona http://it.shop.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Klient może zmienić warunki przechowywania i obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Kupującego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Kupującego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się na stronie Polityka Prywatności
Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
- Ponadto, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - informujemy, że umieszczanie przez Klienta na stronach internetowych sklepu Hornet.com.pl jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
Postanowienia końcowe
- Hornet Przemysław Horodyski ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy).
- Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru zgodnie z Art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego.
- W związku z tym, że wymagania techniczne i eksploatacyjne dla urządzeń konsumenckich przeznaczonych do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej naszym zdaniem nie są możliwe do spełnienia w przypadku całej grupy produktów (np. tunery USB nie są zasilane prądem o napięciu 230V oraz nie mają wyjścia HDMI a media playery mogą oferować zredukowany zestaw wyjść analogowych) informujemy, że sprzedawane przez nas urządzenia nie spełniają wszystkich wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009. Jeżeli urządzenia spełnia odpowiednie wymagania informacja ta jest podana w opisie urządzenia.
- Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009 r. w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych (Dz.U. 2009 nr 221 poz. 1742
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Hornet.com.pl
- Regulamin Sklepu Internetowego Hornet Przemysław Horodyski nie ogranicza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 1971, nr 27, poz. 252 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych prawa konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.